.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان گلستان با صدور اطلاعیه‌اي ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه آیت الله توسلی رییس دفتر فقید حضرت امام خمینی (ره) ، به بیان دیدگاههای اصلاح طلبان در زمینه جریانات اخیر پرداخت.

در بخش‌هايي از اين بيانيه آمده است:

«آيت ا... توسلي با رحلت ناگهاني و پر سئوال خود آن هم در هنگامه حذف برخي ياران خميني و بيحرمتي هايي كه به بيت او روا داشته ميشود همگان را در بهت و حيرت فرو بردند و به تعبير رئيس جمهور سابق كشورمان سيد محمد خاتمي :"يار با وفاي حضرت امام خميني (ره) و مدافع حق و حرمت انسان و دلداده پيامبر اكرم و خاندان پاك او(ع)،اينك در ميان ما نيست و ماييم و حسرت بهره گيري از كوثر دانايي و صداقت انسان بزرگواري كه سرافرازي را در تواضع و اخلاق نيكو جستجو مي كرد " آري آیت‌ا... توسلی به اندیشه امام معتقد و بر اين اعتقاد پا برجا و استوار بود. اعتقادی که نه به خاطر سیاست و سیاسی کاری بلکه چنان جوهره دروني او بود كه بيانش بيان امام ، نگاهش به مسائل، نگاه از منظر امام و بسياري از دغدغه ها و نگراني هايش، دغدغه و نگراني امام بود .و آخرالامر نيز جان خويش را در راه امام و در دفاع از امام و اهل بيت امام در طبق اخلاص گذاشت واينگونه صداقت ، راستي ، ثبات و پايداري خويش را در راه امام به اثبات رساند وهمگان را شگف زده مرگ شهادت گونه خويش ساخت.

در روزگار ما نيز درحالی که ۲۵ سال از پيروزی انقلاب می‌گذرد و تنها ۱۹ سال از رحلت امام خمينی گذشته است، حرف‌های ايشان تحريف می‌شود. درحالی‌که امام خمينی(ره) فرمودند «جمهوری اسلامی نه يک کلمه کم و نه يک کلمه زياد» عده‌ای می‌گويند جمهوری معنا ندارد و ما آمده‌ايم اسلام را پياده کنيم و حتی اين جمله امام(ره) که می‌فرمايند «ميزان رای ملت است» را تحريف می‌کنند. متاسفانه امروز می‌بينيم عده‌ای که روزگاری با انقلاب نبوده‌اند و سرخوشی با آن نداشتند، تئوريسين انقلاب شده‌اند. امروز کسانی که هيچ نقشی در انقلاب و مبارزه نداشتند تئوريسين و مدعی امام و انقلاب شده اند و می گويند هدف از انقلاب جمهوری اسلامی نبود و با اين کار مردم و رای آنها را ناديده می گيرند."

اينك مائيم وغم واندوه دوري از آرمانهاي بلند يك ملت نجيب ويك رهبر كبير .اينك مائيم و سستي ها و اهمالي كه در حفظ حريم و حرم امام و ارزش ها و آرمانهاي بلندش بخرج داده ايم .اينك مائيم و در مقابل ،كساني كه آلوده به چرب وشيرين دنيا شده و با تكيه بر قدرت و سرمايه هاي بيكران مي كوشند عقده گشايي كنند و كينه هاي ديرينه از خميني كبير را بر سر ياران و فرزندانش خالي سازند و با تحريف همه چيز و حذف ملت از همه امور مصيبت ها بر سر رهروان راه امام و انقلاب بياورند . باري رحلت شهادت گونه حضرت آيت ا... توسلي ،امروز پيام گويايي براي همه كساني دارد كه دغدغه دفاع از راه و آرمان رهبر فقيد انقلاب بر جانشان عجين است دفايي كه بي شك بدون هزينه نخواهد بود.

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان گلستان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.